Rămâi conectat

Social-Economic

Aproape 6 din 10 tineri consumă alcool, când ies în oraș. Gustul, prețul, renumele brand-ului și recomandarea prietenilor sunt principalele criterii de selecție.

Publicat

în

Află mai multe, de pe radiounirea.ro, despre un studiu realizat de Starcom MediaVest Group, în colaborare cu platforma de research iVox, care a scos la iveală faptul că din ce în ce mai mulți tineri consumă băuturi alcoolice.

Aproape 6 din 10 tineri ies cel puțin o dată pe lună în oraș, pentru a consuma băuturi alcoolice, se arată într-un studiu realizat de Starcom MediaVest Group, în colaborare cu platforma de research iVox. Studiul a fost realizat pe un număr de 445 de tineri din generația Y. Targetul îl constituie tinerii cu vârste cuprinse între 20 și 30 de ani, din mediul urban mare, utilizatori de internet și consumatori de băuturi alcoolice. Studiu arată că 56% dintre tinerii chestionați ies cel puțin lunar în baruri, pub-uri, cafenele sau cluburi. 33% dintre aceștia merg în baruri sau pub-uri, 48% în cafenele, iar 19 % în cluburi.
Când vine vorba de băuturi alcoolice, pentru generația Y acestea sunt în mod special prezente atunci când participă la evenimente sociale, ca nunți sau botezuri, sau când ies în oraș prin baruri sau cluburi, alături de grupul de prieteni. 75% dintre ei susțin că aleg din câteva branduri favorite pe care le consumă de obicei, iar cele mai populare băuturi sunt whiskey-ul și vodka.Un procent de 62% dintre respondenți consumă băuturi alcoolice pentru a se energiza în timpul petrecerilor, dar și în momentele în care se strâng spontan cu prietenii. Printre brandurile preferate de băuturi alcoolice se numară Jack Daniel’s, J&B, Ballantine’s, Johnnie Walker, Absolut, Finlandia și Bailey’s.
De asemenea, potrivit aceluiași studiu, 7 din 10 tineri cheltuiesc pe băutură cel mult 100 de lei atunci când ies în oraș. Același număr de tineri alocă 200 de lei sau chiar mai puțin pentru cheltuielile unei petreceri acasă. Majoritatea tinerilor preferă băuturile combinate, doar 16% le beau seci. 31% dintre tineri combină băuturile alcoolice cu sucuri naturale, 19% le beau sub formă de cocktail-uri, iar 7% preferă shoturile. Acestea sunt cel mai des consumate în baruri sau cluburi.Shoturile marchează un moment de apropiere între membrii grupului, dar și cea mai bună metodă de a ieși din tipare. 11% dintre tineri văd shoturile că warm-up pentru ieșirile în oraș.
Studiul mai arată că prietenii, petrecerile și internetul reprezintă principalele surse de informare ale tinerilor cu privire la băuturile alcoolice, iar gustul, prețul, renumele brand-ului și recomandarea prietenilor sunt principalele criterii de selecție. Recomandarea barmanului sau design-ul produsului nu au o importanță așa de mare.
Sursa:greatnews.ro


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Radio Unirea FM și pe ȘTIRI GOOGLE


Social-Economic

Delegație a Băncii Mondiale în vizită la Sebeș

Publicat

în

Vizită la Sebeș a unei delegații a Băncii Mondiale

Zilele trecute, reprezentanții Primăriei Sebeș au primit vizita de lucru a unei delegații a Băncii Mondiale în contextul în care solicitarea Sebeșului pentru realizarea unei investiții teritoriale integrate în zona Sebeș-Vințu de Jos a primit avizul favorabil al Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene prin Comitetul pentru Coordonarea Instrumentelor Teritoriale Integrate (ITI).
În vederea inițierii demersurilor procedurale pentru dezvoltarea și organizarea ITI și pentru elaborarea strategiei de dezvoltare (cu finanțare din programul de asistență tehnică POAT 2021 – 2027), Primăria Sebeș a solicitat implicarea și suportul experților Băncii Mondiale.
Amintim că Strategia ITI Sebeș – Vințu de Jos își propune să fructifice oportunitățile deschise de poziționarea geografică a zonei care este traversată de Coridorul de Transport Pan-European nr. IV (Nădlac – Lugoj – Sebeș – Sibiu – București – Cernavodă – Constanța), care realizează legătura dintre vestul și estul Europei, la intersecția autostrăzilor A1 și A10, a nodului de cale ferată Vințu de Jos și a unor importante căi de comunicaţii rutiere naționale: DN1, E81, DN7, E68 şi DN67C – Transalpina (drumul la cea mai mare altitudine din România). Aceste atu-uri împreună cu nivelul economic și social al zonei creează cadrul propice pentru construirea unor programe de finanțare specifice care să contribuie la dezvoltarea sectoarelor economice cu potențial și importanță deosebită.
Inițiativa este în concordanță cu obiectivele Pactului Ecologic European și cu preocupările Uniunii Europene în privința combaterii crizei alimentare mondiale prin dezvoltarea capacității rețelelor de transport și terminalelor de transbordare în vederea transferului facil al mărfurilor pe teritoriul Uniunii Europene.
Delegația Băncii Mondiale care a vizitat Sebeșul și unitățile de producție alimentară din zonă a fost formată din Luz Diaz Rios (specialist senior în Afaceri Agricole), Aira Maria Htenas (economist agricol) și Adina Păsărel (expert în Politici ale UE).

 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Radio Unirea FM și pe ȘTIRI GOOGLE


Citește mai mult

Societate

Ziua Pământului, marcată de pompierii militari din Alba printr-o acțiune de ecologizare

Publicat

în

Acțiune de ecologizare, de Ziua Pământului, a pompierilor militari din Alba

Pompierii din cadrul Secției de Pompieri Câmpeni au participat, cu ocazia Zilei Pământului, la o acțiune de ecologizare alături de alte instituții din județ.
Acțiunea de ecologizare a avut loc pe malul râului Arieș și afluenților acestuia, pe raza localităților Câmpeni, Abrud, Roșia Montană, Bistra, Lupșa, Sălciua și Baia de Arieș.
Ziua Pământului este marcată anual pe 22 aprilie de peste un miliard de oameni din 193 de țări. Sărbătoarea mondială a fost instituită de Adunarea Generală a ONU în urmă cu zece ani, pentru a atrage atenția asupra schimbărilor climatice dar și pentru a sublinia dorința comună a statelor membre de dezvoltare echilibrată, stabilă, pentru un viitor mai curat și mai verde.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Radio Unirea FM și pe ȘTIRI GOOGLE


Citește mai mult

Societate

Marțea Mare din Săptămâna Patimilor, numită şi Marţea Seacă: Ce poți face în această zi

Publicat

în

Ce să nu faci în Marțea Mare din Săptămâna Patimilor

În Marţea Mare din Săptămâna Patimilor Domnului, Sfinţii Părinţi au rânduit sa se citească Pilda celor zece fecioare.

Această pildă ne prezintă zece fecioare, cinci „înţelepte” şi cinci „neînţelepte”, care se pregătesc pentru nuntă. În Noul Testament, întâlnirea cu Hristos este asemănată unei nunti. Hristos se numeşte pe sine „mire”, iar Apostolii poartă numele de „prietenii mirelui”. Mireasa lui Hristos este Biserica.

În Marţea Mare din Săptămâna Patimilor se aspiră, se dă cu matura, se spală geamuri și se fac treburile grele pe lângă casă. Marţea Mare este ultima zi în care gospodarii mai pot face treburi pe câmp sau în care se mai spală și se calcă. Se spune că din această zi bărbaţii trebuie să stea pe lângă casă și să isi ajute nevestele.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Radio Unirea FM și pe ȘTIRI GOOGLE


Citește mai mult

Știri

Politică

Administrație

Știri din Alba

Educație și Cultură

Eveniment

Sănătate

Social Economic

Divertisment

Stiri din alte ziare

  • Alba Iulia
  • Abrud
  • Aiud
  • Blaj
  • Campeni
  • Cugir
  • Sebes
  • Ocna Mures
  • Teius
  • Zlatna

Articole Similare

radiounireafm, radio alba iulia, radio alba