Clienţii ar putea să-şi repare singuri deranjamentele la serviciul de internet fix

Adăugat la Știri

internetTelekom România, parte a grupului german Deutsche Telekom, va lansa o soluţie, integrată în aplicaţia MyAccount, care va permite clienţilor să-şi diagnosticheze şi remedieze singuri deranjamentele la serviciul de internet fix.

Reprezentanţii companiei spun că întreruperile serviciului de internet fix vor fi rezolvate, astfel, mult mai rapid şi mai convenabil, dar recunosc că unul dintre principalele motive pentru dezvoltarea softului este degrevarea call center-ului şi a echipelor de suport tehnic. Soluţia este momentan în teste, cu o rată de succes estimată la 70%, potrivit economica.net.

Proiectul se numeşte E-fault şi clienţii îl vor găsi în aplicaţia MyAccount sub denumirea de MyRepair, la categoria Servicii fixe. Deoarece este un serviciu pentru remedierea automată a defecţiunilor la conexiunea de internet fix, MyRepair va fi prezent şi în aplicaţia mobilă, pe Android şi iOS, pentru a putea repara netul fix cu mobilul.

În teste, rata de succes a soluţiei este de aproximativ 70% rezolvare automată, restul de 30% din incidente ar fi în continuare preluate de centrul de relaţii clienţi şi echipele de suport tehnic.

Citește și STUDIU : Ce caută românii cel mai des pe Internet

„Încercăm să reducem numărul de apeluri în call center şi de asemenea intervenţiile echipelor pe teren, dar în primul rând clientul îşi va remedia mai rapid problema, deoarece nu va mai fi nevoit să sune în call center şi să aştepte o zi sosirea echipei”, au precizat reprezentanţii Telekom în timpul prezentării E-fault susţinute vineri.

Telekom România este unul dintre cei mai mari opreratori locali de servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile. Principalii concurenţi ai Telekom pe piaţa românească sunt RCS & RDS, Orange, Vodafone şi UPC România.

Simona Lodroman

redactor șef Radio Unirea FM
Mobil: 0733.948.174
email: slodroman@yahoo.com

Comentarii