AlbaIulia, model de branding urban pentru 7 oraşe din 7 ţări

Adăugat la Știri

created by dji camera

#AlbaIulia este centru de expertiză al Uniunii Europene în materie de branding urban. Managerii a şapte oraşe europene vor veni la Alba Iulia și vor învăța cum un oraș-startup își poate construi în timp scurt o strategie de brand, un manual de brand și un plan de dezvoltare a brandului pe termen lung.

Totul este posibil prin proiectul „CITY-AS-A-STARTUP, City branding strategies & smart city technologies”, implementat de administrația locală din Alba Iulia, ca lider de proiect. Find your greatness este deviza sub care se desfășoară toate activitățile proiectului, care are două faze. În prima sunt incluse, ca beneficiari, orașele Perugia, din Italia și Braganca, din Portugalia. În faza a doua a proiectului se vor alătura: Varna (Bulgaria), Limerick (Irlanda), Teguise City din Insulele Canare, Districtul 22 din Budapesta și Wroclaw Agglomeration Development Agency din Polonia. Pe o perioadă de 30 de luni reprezentanți ai municipalității din Alba Iulia împreună cu reprezentanți ai presei locale și alți parteneri direct implicați în procesul de branding și promovare vor face o serie de vizite de lucru în orașele partenere europene pentru a transfera personalizat bunele practici implementate deja la Alba Iulia.

Pe de altă parte, managerii orașelor europene partenere vor veni la Alba Iulia și vor învăța cum un oraș-startup își poate construi în timp scurt o strategie de brand, un manual de brand și un plan de dezvoltare a brandului pe termen lung. Ei vor afla direct de la sursă cum se construiește un proiect integrat de smart city, prin care soluții inteligente să facă viața cetățenilor și interacțiunea cu managementul orașului mai ușoară, vor învăța cum să comunice cu cetățenii, turiștii, investitorii, cum să creeze cu costuri mici campanii de promovare turistică cu impact global și cum să prezinte investitorilor o viziune care să îi inspire să investească în orașul lor. De asemenea vor replica la nivelul orașelor pe care le reprezintă acele bune practici care sunt transferabile comunității locale.

Reprezentanții orașelor și organizațiilor cuprinse în ambele faze ale proiectului, împreună cu reprezentanții Programului de finanțare URBACT III, s-au întâlnit la Alba Iulia, în perioada 4-6 septembrie, pentru un prim demers comun în dezvoltarea strategiilor de brand.

Sursa:viziteazaalbaiulia.ro

Simona Lodroman

redactor șef Radio Unirea FM
Mobil: 0733.948.174
email: slodroman@yahoo.com

Comentarii