Administrație
Măsuri pentru prevenirea COVID-19, la Alba Iulia: Piață ce va funcționa sub supraveghere de specialitate, plăți online, termene amânate la taxe
Albaiulienii sunt sfătuiți să folosească pe cât posibil serviciile online pentru achitarea taxelor și impozitelor locale. Având în vedere că în ultimele zile se înregistrează un număr foarte mare de persoane care se prezintă la sediul Direcției de Venituri (Taxe și Impozite) din Alba Iulia, reprezentanții municipalității albaiuliene reamintesc că există modalități de plată alternative, care nu necesită deplasarea la casierie. Acestea sunt: Plata electronică cu cardul prin intermediul www.ghiseul.ro , plata electronică folosind servicii de internet banking , ordin de plată la bancă și plata prin mandat poştal. Pentru persoanele care insistă totuși să facă plată la casieriile instituției, se precizează că achitarea taxelor și impozitelor se poate face cu cardul (POS) sau în numerar la ambele sedii ale Direcţiei Venituri. Și pentru a se preveni aglomerarea la ghișeele primăriei Alba Iulia, consilierii locali vor prelungi până la 30 aprilie termenul până la care se pot achita taxele și impozitele locale locale cu o reducere de 10%.
De asemenea, plata taxelor aferente Serviciului de Evidență a Populației (buletine, duplicate la certificate naștere/deces/căsătorie, taxe speciale de stare civilă .) se poate face în numerar, direct la sediul Serviciului, nefiind necesară deplasarea la casieriile Direcției de Venituri.
La nivel de tara a fost stabilita o serie de restrictii pentru a limita raspandirea infectiilor cu coronavirus:
1. Pentru institutiile publice decalarea programului e obligatorie in perioada 12-31 martie. Institutiile care nu pot, vor gasi solutii alternative.
2. Restrictionarea activitatilor culturale, stiintifice, religioase si de divertisment, in spatii inchise pana la 100 de persoane, pana la 31 martie. Teatre, sali de cinema, toate peste 100 de persoane.
3. Sistarea activitatilor cu public pentru muzee, pana in 31 martie.
4. Suspendarea cursurilor in scoli si in invatamantul superior.
Administrație
Lucrările de modernizare a Bulevardului Republicii din Alba Iulia s-au încheiat: A fost efectuată recepția lucrărilor
Lucrările de modernizare a Bulevardului Republicii din Alba Iulia s-au încheiat: A fost efectuată recepția lucrărilor
Astăzi, 16 septembrie 2024, primarul municipiului Alba Iulia, Gabriel Pleșa a anunțat că lucrările de modernizare a Bulevardului Republicii din Alba Iulia s-au încheiat și a fost făcută recepția lucrărilor. Investiția totală a depășit 28.000.000 de lei.
„Am recepționat astăzi lucrările executate în cadrul celui de-al doilea contract din cele cinci încheiate de municipiul Alba Iulia pe mobilitate urbană. Este vorba de întregul Bulevard Republicii, care a fost profund modernizat, iar cifrele vorbesc de la sine:
– 1,71 km de carosabil (cu o suprafață totală de 28.200 mp) și 3,4 km de canalizație;
– 10.250 mp de trotuare, 3.500 mp piste de biciclete și 2.500 mp spații verzi;
– 6 intersecții și o trecere de pietoni semaforizate, iar trecerile de pietoni sunt acum iluminate;
– stație pentru încărcarea vehiculelor electrice;
– trei puncte de bike sharing unde vor fi disponibile 75 de biciclete;
– două parcări taxi și divers mobilier urban.
Pe tronsonul recepționat astăzi, executantul a fost Antrepriza Reparații și Lucrări S.A. Cluj-Napoca, valoarea lucrărilor fiind de 28.648.135 lei fără TVA, iar garanția acestora 60 de luni.
În cursul acestei săptămâni vom recepționa lucrările de pe un al treilea contract de mobilitate urbană, iar până la 1 decembrie vor fi recepționate toate, inclusiv bicicletele pentru bike sharing, dar și centrul de management integrat al traficului.
Știu că aceste lucrări au reprezentat o mare provocare pentru noi toți, dar la capătul lor Alba Iulia arată bine și, mai ales, este pregătită pentru mobilitatea urbană” a transmis primarul municipiului Alba Iulia, Gabriel Pleșa, pe rețelele de socializare.
Administrație
Lupșa: Lucrări la montarea noului bazin de apă
Lupșa: Lucrări la montarea noului bazin de apă
Administrație
Sesiune de depunere a dosarelor pentru locuințele sociale din Alba Iulia
Sesiune de depunere a dosarelor pentru locuințele sociale din Alba Iulia
Până în 30 septembrie Direcția de Asistență Socială a municipiului Alba Iulia organizează o sesiune de depunere a dosarelor pentru locuințele sociale în vederea stabilirii listei de priorități pentru anul 2025.
Toți solicitanții (inclusiv cei care au dosare depuse în anii anteriori) pot depune cererile la sediul instituției, de pe Bulevardul Republicii nr.26, de luni până joi între orele 9:00 și 15:00 și vinerea între orele 09:00 – 12:00, împreună cu mai multe documente justificative.
Modelul cererii, lista documentelor necesare, precum și alte informații suplimentare pot fi obținute la sediul Direcției de Asistență Socială Alba Iulia.
În caz de neprezentare a documentelor solicitate, până la data limită menționată, dosarul va fi considerat incomplet și nu va intra în analiza la stabilirea listei de priorități.
-
Știriacum 2 săptămâni
Cine sărbătorește de Sfânta Maria: Variante ale numelui Maria. Care este semnificația numelui
-
Știriacum 2 săptămâni
Crinul, asociat cu Fecioara Maria: Ce simbolizează această floare regală
-
Știriacum 5 zile
Primul manual de medicină a fost tipărit la Alba Iulia, la tipografia Mitropolitană: Alte lucruri mai puțin cunoscute despre orașul nostru
-
Știriacum 5 zile
Transhumanța de toamnă, între tradiție și continuitate: Mișcarea sezonieră a turmelor de oi între vale și munte, în patrimoniul UNESCO
-
Știriacum 2 săptămâni
8 septembrie, Nașterea Maicii Domnului: Ce să faci de Sfânta Maria Mică ca să-ţi meargă bine
-
Știriacum 2 săptămâni
Ciubăritul, văsăritul sau torsul lânii, printre meșteșugurile și îndeletnicirile tradiționale din Alba: Care este istoria lor
-
Știriacum 2 săptămâni
Prunele, fructele vedetă ale toamnei: Care sunt beneficiile consumului lor pentru sănătate
-
Știriacum o săptămână
13 septembrie, Ziua Pompierilor: Repere cronologice din istoria pompierilor