Rămâi conectat

Știri

Măsuri de prevenție la Serviciul de Evidență a Persoanelor Alba Iulia în scopul asigurării protecției beneficiarilor și a securității și sănătății tuturor angajaților

Publicat

în

Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Alba Iulia, în contextul pandemiei generate de virusul COVID-19 în România, având în vedere instituirea stării de urgență pe teritoriul României, în scopul asigurării protecției beneficiarilor și a securității și sănătății tuturor angajaților, a decis luarea următorului set de măsuri de prevenție:

       – depunerea declarației de căsătorie însoțită de documentele prevăzute de lege, se vor transmite exclusiv on-line pe adresa de e-mail a SPCLEP Alba Iulia ([email protected]), în prealabil se va face însă o programare telefonică (la numerele de telefon: 0258/815565, 0258/814550) a datei și orei la care se va oficia căsătoria;

       – documentele în original vor fi prezentate cu ocazia oficierii căsătoriei, dată la care se va semna și declarația de căsătorie în fața ofițerului de stare civilă;

       – se limitează prezența la oficierea căsătoriei, la opt persoane;

       – pe perioada instituirii stării de urgență nu se acordă dispensele prevăzute la art. 24 alin. 2-3 și art 275 alin 2 din Legea 119/1996 republicată, cu modificările și completările ulterioare;

       – oficierea căsătoriei se va face cu respectarea strictă a dispozițiilor art.246 alin 1 din Legea 119/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

       La încetarea cauzelor care au determinat luarea acestor măsuri, activitățile specifice vor reveni la fluxul normal de lucru.

       Pentru orice nelămuriri și informații stăm la dispoziția cetățenilor la telefonul 0258/815565, 0258/814550 sau pe mailul serviciului [email protected] unde angajații serviciului vă vor răspunde cu promtitudine.

Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Alba Iulia, în contextul pandemiei generate de virusul COVID-19 în România, având în vedere instituirea stării de urgență pe teritoriul României, în scopul asigurării protecției beneficiarilor și a securității și sănătății tuturor angajaților, precum și în scopul limitării contactului ofițerului de stare civilă competent cu persoanele îndreptățite, în cazul solicitării înregistrării actelor și faptelor de stare civilă, pentru celeritatea înregistrării decesului și eliberarea adeverinței de înhumare, a decis luarea următorului set de măsuri:

       – medicul care a constatat decesul/ persoana desemnată la nivelul Spitalului/ unității medicale/ serviciului de medicină legală/ medicul de familie aflat/ă pe raza de competență a SPCLEP Alba Iulia, va transmite, cel mai târziu în a 3-a zi de la data încetării din viață apersoanei, prin intermediul serviciilor electronice securizate (e-mail,fax etc.), certificatul medical constatator al decesului împreună cu actul de identitate al defunctului/dovada eliberată de instituțiile competente prin care se confirmă datele de identitate ale acestuia, în lipsa actului de identitate;

       – adeverința de înhumare, va fi transmisă unității medicale de către SPCLEP Alba Iulia tot prin intermediul serviciilor de poștă electronică;

       – Certificatul de deces se va elibera persoanei îndreptățite la încetarea stării de urgență.

       La încetarea cauzelor care au determinat luarea acestor măsuri, activitățile specifice vor reveni la fluxul normal de lucru.

       Pentru orice nelămuriri și informații stăm la dispoziția cetățenilor la telefonul 0258/815565, 0258/814550 sau pe mailul serviciului [email protected] unde angajații serviciului vă vor răspunde cu promtitudine.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Radio Unirea FM și pe ȘTIRI GOOGLE


Știri

Bursa Generală a Locurilor de Muncă, la Alba Iulia, în 17 mai

Publicat

în

Bursa Generală a Locurilor de Muncă, în 17 mai 2024

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Alba în colaborare cu Centrul de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră din cadrul Universităţii „1 Decembrie 1918” organizează Bursa Generală a Locurilor de Muncă.

Evenimentul se desfăşoară în data de 17 mai 2024, la Casa de Cultură a Sindicatelor din Alba Iulia, Str. Mihai Viteazul, Nr. 31, începând cu ora 09:00.
Obiectivele acestei inițiative sunt de a realiza un contact cu un număr cât mai mare de angajatori, de a întreține un dialog între Serviciile Publice de Ocupare și de a crește gradul de conștientizare a problemelor legate de ocuparea forței de muncă. De asemenea, se urmăreşte creşterea gradului de ocupare, prin corelarea cererii cu oferta de locuri de muncă, existând posibilitatea interacţiunii directe dintre angajator şi solicitant.
Angajatorii interesaţi în selecţionarea forţei de muncă sunt invitaţi să participe la Bursă pentru a cunoaşte direct oferta de forţă de muncă, de a recruta şi selecta personal în vederea ocupării locurilor de muncă vacante.
La acest eveniment sunt invitate să participe toate persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sau cele care doresc să se orienteze/reorienteze profesional spre ocupaţii cu posibilităţi de menţinere a raportului de muncă pe termen lung şi mediu.
Persoanele care se angajează cu normă întreagă în perioada în care sunt înregistrate la agenţia pentru ocuparea forţei de muncă, pot beneficia de prime de încadrare.

Agenţii economici se pot adresa agenţiilor teritoriale pentru ocuparea forţei de muncă, în vederea confirmării participării la acest eveniment cu privire la locurile de muncă disponibile sau le pot transmite pe adresa de e-mail: [email protected]
Subliniem că participarea la acest eveniment este gratuită atât pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, cât și pentru angajatori.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Radio Unirea FM și pe ȘTIRI GOOGLE


Citește mai mult

Știri

La Alba Iulia, acțiuni de curățare și marcaj pentru locurile de parcare: Care sunt zonele vizate

Publicat

în

Acțiuni de curățare și marcaj pentru locurile de parcare din Alba Iulia: Care sunt zonele vizate

La Alba Iulia, continuă lucrările de curățare și marcaj a locurilor de parcare. La început de săptămână, sunt vizate circa 70 de poziții de pe străzile Brădișor și Dr. Ioan Rațiu. Anunțul a fost făcut de viceperimarul Emil Popescu, pe pagina de Facebook.

Curățarea locurilor de parcare de resturi vegetale revine prin contract persoanelor care au închiriat perimetrele respective, iar pentru buna desfășurare a lucrărilor, cetățenii au fost anunțați prin pliante plasate pe parbrizele mașinilor.

Continuă acțiunile de curățare si marcaj pentru locurile de parcare din Alba Iulia. Astăzi sunt programate circa 70 de poziții, aflate pe strada Brădișor și o parte din strada Dr. Ioan Rațiu.

Poliția Locală supraveghează buna desfășurare a lucrărilor și, încă de aseară, a anunțat acest demers prin intermediul unor pliante plasate în parbrizele mașinilor.

Reamintesc faptul că, în anumite situații, există întârzieri cauzate de faptul că locurile de parcare trebuie curățate de resturi vegetale șamd, deși obligația le revine, prin contract, persoanelor care au închiriat aceste perimetre, a precizat viceprimarul Emil Popescu.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Radio Unirea FM și pe ȘTIRI GOOGLE


Citește mai mult

Știri

Amenzi de aproape 24.000 de lei în urma unor acțiuni în sistem integrat ale oamenilor legii din Alba: Câte permise reținute, infracțiuni și testări la droguri și alcool

Publicat

în

Amenzi de aproape 24 de mii de lei în urma unor acțiuni în sistem integrat ale oamenilor legii din Alba

În ultimele 24 de ore, polițiștii și jandarmii din județul Alba au continuat acțiunile, în sistem integrat, pentru combaterea faptelor de natură penală și contravențională și pentru prevenirea incidentelor care ar putea afecta liniștea cetățenilor din județ.

În cadrul activităților desfășurate, au fost legitimate, prin intermediul aplicației eDAC, 387 de persoane și au fost verificate 221 de autovehicule.

Au fost constatate 157 de abateri de natură contravențională, majoritatea la normele legale privind circulația pe drumurile publice, care au fost sancționate cu amenzi în valoare totală de 23.865 de lei.

Au fost efectuate 55 de testări privind conducerea sub influența alcoolului sau a altor substanțe, au fost reținute 10 permise de conducere, au fost retrase 4 certificate de înmatriculare și au fost constatate 10 infracțiuni.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Radio Unirea FM și pe ȘTIRI GOOGLE


Citește mai mult

Știri

Politică

Administrație

Știri din Alba

Educație și Cultură

Eveniment

Sănătate

Social Economic

Divertisment

Stiri din alte ziare

  • Alba Iulia
  • Abrud
  • Aiud
  • Blaj
  • Campeni
  • Cugir
  • Sebes
  • Ocna Mures
  • Teius
  • Zlatna

Articole Similare

radiounireafm, radio alba iulia, radio alba