Știri
Proiect pentru modernizarea ambulatoriul Spitalului Orășenesc Cugir cu echipamente de ultimă generație
Administrația publică locală vrea să doteze cu fonduri europene, ambulatoriul Spitalului Orășenesc Cugir cu echipamente de ultimă generație, în valoare de aproape 12.800.000 lei. La sfărșitul săptămânii trecute, Primăria Cugir a înaintat la finanțare proiectul „Modernizare ambulatoriu Cugir prin achiziție de dotări”.
Potrivit primarului Adrian Teban prin proiect se dorește achiziționarea de echipamente şi dotări medicale pentru fiecare cabinet/laborator în funcție de necesități, cazuistică și personalul existent. “Lansarea acestei axe de finanțare este o nouă șansă pentru orașul Cugir de a ridica ștacheta serviciilor medicale. Este al doilea proiect european de care ar beneficia ambulatoriu, care ne-ar permite să continuăm dotarea cu apartatura de care este nevoie în fiecare cabinet sau laborator. Dacă în proiectul precedent ne-am axat pe ceea ce era aboslut necesar, întrucât o mare pondere din fonduri erau destinate renovării și modernizării pavilionului, acum avem șansa să acoperim majoritatea necesităților. În acest sens, alături de conducerea spitalului și corpul medical s-a făcut o analiză a situației existente şi s-a alcătuit un necesar pe baza cazuisticii de la nivelul ambulatoriului care prezintă tipurile de investigații şi intervenții necesare, precum şi experiența personalului medical” a declarat primarul Cugirului, Adrian Teban.
Printre echipamentele pe care administrația locală dorește să le achiziționeze prin proiect, se numără: electrocardiograf, ecograf, holter EKG și TA, cabină de iradiere UV a întregului corp Dr. Hoenle, ecograf acreditat internațional pentru examinare obstretică și ginecologică cu 3 sonde, masă ginecologică hidraulică, unitate de radiochirurgie universală, aparat digital de roentgendiagnostic scopie și grafie, mamograf digital, analizoare automate, defibriolator cardiac, oftalmoscop, tomograf computerizat, etc.
Valoarea totală a proiectului este de 2.799.570,88 lei, din care cheltuieli nerambursabile 12.543.579,46 lei, contribuția CL 255.991,42 lei, iar valoarea totală achiziției de dotări 12.598.127,68 lei.
Știri
A patra ediție a Târgului de joburi organizat de Universitatea din Alba Iulia: Când va avea loc
Când va avea loc a patra ediție a Târgului de joburi organizat de Universitatea din Alba Iulia
Centrul de Informare, Consiliere și Orientare în Carieră al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (CICOC UAB) în parteneriat cu Agenția Județeană de Ocupare a Forței de Muncă Alba și Inspectoratul Teritorial de Muncă Alba va organiza în data de 22 mai Târgul de joburi CARIERA UAB, pentru studenți și absolvenți.
Sunt invitate să participe organizații din toate domeniile, interesate de a oferi studenților și absolvenților UAB locuri de muncă, practică, internship, voluntariat sau stagii de documentare în vederea elaborării lucrărilor de licență sau de disertație.
Succesul primelor trei ediții ale Târgului de joburi organizat la UAB, precum și rata crescută de inserție înregistrată ca urmare a desfășurării lor, determină continuarea organizării acestor tipuri de activități la nivelul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, prin Centrul de Informare, Consiliere și Orientare în Carieră (CICOC-UAB).
Angajatorii care sunt în căutare de viitori angajați și doresc să îi întâlnească pe studenții sau absolvenții UAB aflați în procesul de identificare al unui loc de muncă sau reconversie profesională, pot transmite intenția de participare, împreună cu locurile vacante disponibile și numărul acestora la adresa de email [email protected], până la data de 15 mai, în vederea alocării unui stand.
Acest Târg de joburi este organizat în cadrul Proiectului CNFIS-FDI-2024-F-0466- MĂSURI INTEGRATIVE DE CONSILIERE ÎN CARIERĂ ȘI ARMONIZARE A OFERTEI DUCAȚIONALE CU RIGORILE PIEȚEI MUNCII – CARIERA UAB, finanțat de către Ministerul Educației, prin Fondul de Dezvoltare Instituţională destinat universităţilor de stat – FDI 2022 (Domeniul 7: Corelarea ofertei educaţionale cu cererea pieţei muncii, consilierea și orientarea în carieră), Manager de Proiect: Conf.univ.dr. Larisa Dragolea, Director al Centrului de Informare, Consiliere și Orientare în Carieră.
Centrul vine în sprijinul studenților, absolvenților, elevilor din clasele terminale, prin oferirea de servicii de informare, consiliere și orientare pentru alegerea traseului profesional, servicii de consiliere psihologică și evaluare aptitudinală, consiliere vocațională și educațională, monitorizarea inserției pe piața muncii, sprijin în procesul de identificare a locului de muncă potrivit, în acord cu abilitățile personale și competențele dobândite pe parcursul studiilor.
Știri
Reabilitare moderată a şcolii generale din Tăuţi: Care este stadiul lucrărilor
Care este stadiul lucrărilor de reabilitare moderată a școlii generale din Tăuți
Știri
Parcul Fotovoltaic Alba Iulia, proiect finalizat
Parcul Fotovoltaic Alba Iulia, proiect finalizat
-
Știriacum o zi
„Paştele cailor“ există: De unde vine expresia. Tradiții și legende de Paștele Cailor
-
Știriacum o zi
Udatul fetelor de Paște, un obicei păstrat din bătrâni: Cum se merge la udat în Ardeal
-
Știriacum 5 zile
Puterile miraculoase ale celor 12 lumânări aprinse în Joia Mare din Săptămâna Patimilor
-
Divertismentacum 6 zile
Luna MAI, o lună a naturii: Superstiţii şi obiceiuri în luna denumită popular și “Florar”
-
Știriacum 6 zile
Chemarea narciselor, în luna mai: În Alba, două poieni cu narcise, cea de pe Vârful Negrilesei, din apropierea comunei Bucium şi cea de la Piatra Cetii de lângă Întregalde
-
Știriacum 2 zile
Săptămâna luminată: Ce nu ai voie să faci în a doua şi a treia zi de Paşte
-
Știriacum o zi
Prăgșorul, obicei de Paști vechi de peste 250 de ani, în Țara Moților, la Bistra
-
Știriacum 2 săptămâni
Sâmbăta lui Lazăr: Ce nu ai voie să faci cu o zi înainte de Florii