Știri
Echipa ISU Alba, la Campionatul Mondial de Descarcerare și Prim Ajutor Calificat, în perioada 30 august-3 septembrie, la Târgu Mureș
În anul 2016, lotul ISU Alba a obținut locul 3 la faza națională a Competiței Naționale de Descarcerare și Prim Ajutor Calificat, iar în anul 2017 lotul ISU Alba a obținut locul 3 la faza națională a Competiței Naționale de Descarcerare și Prim Ajutor Calificat.
În urma locurilor obținute în cei doi ani, lotul echipei ISU Alba va participa în perioada 30.08-03.09.2017 în municipiul Târgu Mureș, la Campionatul Mondial de Descarcerare și Prim Ajutor Calificat.
Lotul ISU Alba
- Șef lot – mr. Șchiopu Bogdan
- maj. Ciulic Ioan;
- maj. Borzescu Sorin;
- maj. Horea Paul.
Competiţia este deschisă echipajelor de la nivelul întregii ţări.
Echipele din cadrul inspectoratelor pentru situaţii de urgenţă judeţene/ al municipiului Bucureşti sunt reunite în cadrul acestei competiţii pentru a li se testa deprinderile practice prin abordarea diferitelor scenarii de accidente, pe parcursul a 2 zile.
Competiţia cuprinde 2 probe:
a)Proba nr. 1 – DESCARCERAREA DIN VEHICULE
b)Proba nr. 2 – ACORDAREA PRIMULUI AJUTOR CALIFICAT
Fiecare probă se va desfăşura în două etape. Cele două probe sunt independente şi se desfăşoară simultan. Personalul participant la una dintre probe nu poate lua parte şi la cea de-a doua probă. Această competiţie se doreşte a fi o platformă de învăţare şi de testare a deprinderilor, printr-o evaluare strictă, unde participanţii sunt încurajaţi să-şi autoevalueze propriile practici şi tehnici. Pe timpul competiţiei se pot organiza prezentări ale tehnicii de intervenţie a serviciilor profesioniste pentru situaţii de urgenţă, standuri ale producătorilor de tehnică specifică, activităţi în care vor fi angrenaţi copiii, precum şi alte activităţi în scopul promovării imaginii instituţiei. Competiţia de descarcerare şi acordarea primului ajutor calificat se organizează anual în perioada martie-mai, pe trei faze.
Faza I – inspectorat – se organizează la nivelul fiecărui inspectorat judeţean/Municipiul Bucureşti, de principiu în luna martie şi constă în selecţionarea personalului, distinct pentru fiecare probă. Nominalizarea personalului participant se face la propunerea comandanţilor de subunităţi, cu avizul prim-adjunctului şi aprobarea inspectorului şef.
Faza a II-a – zonă
– se organizează pe şapte zone stabilite prin ordin al inspectorului general, de principiu în luna aprilie. Repartizarea inspectoratelor judeţene pe zone este prezentată în anexa nr.1. În faza superioară se califică echipa care a obţinut cel mai mare punctaj, distinct pentru fiecare probă. La această fază participă, în afara concursului, şi echipele reprezentative ale inspectoratului care organizează faza naţională a concursului.
Faza a III-a -naţională
– se organizează de către Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, cu participarea a opt echipe pentru fiecare probă, din care şapte echipe calificate din faza zonală şi echipele reprezentative ale inspectoratului organizator. (2) Unitatea în care se organizează faza naţională este, de regulă, inspectoratul a cărui echipă reprezentativă a obţinut locul I la una din probe, în anul anterior, sau alta, nominalizată prin ordin al inspectorului general. Perioada de desfăşurare a fazei finale se stabileşte prin ordin al inspectorului general, de principiu în luna mai. Toate echipele vor folosi accesorii şi materialele care să îndeplinească aceleaşi caracteristici tehnico-constructive, puse la dispoziţie de către organizator (inclusiv materialele consumabile).
Despre :
Competiţia este deschisă echipajelor de la nivelul întregii ţări.
Echipele din cadrul inspectoratelor pentru situaţii de urgenţă judeţene/ al municipiului Bucureşti sunt reunite în cadrul acestei competiţii pentru a li se testa deprinderile practice prin abordarea diferitelor scenarii de accidente, pe parcursul a 2 zile.
Competiţia cuprinde 2 probe:
a)Proba nr. 1 – DESCARCERAREA DIN VEHICULE
b)Proba nr. 2 – ACORDAREA PRIMULUI AJUTOR CALIFICAT
Fiecare probă se va desfăşura în două etape.
Cele două probe sunt independente şi se desfăşoară simultan.
Personalul participant la una dintre probe nu poate lua parte şi la cea de-a doua probă.
Această competiţie se doreşte a fi o platformă de învăţare şi de testare a deprinderilor, printr-o evaluare strictă, unde participanţii sunt încurajaţi să-şi autoevalueze propriile practici şi tehnici.
Pe timpul competiţiei se pot organiza prezentări ale tehnicii de intervenţie a serviciilor profesioniste pentru situaţii de urgenţă, standuri ale producătorilor de tehnică specifică, activităţi în care vor fi angrenaţi copiii, precum şi alte activităţi în scopul promovării imaginii instituţiei.
Competiţia de descarcerare şi acordarea primului ajutor calificat se organizează anual în perioada martie-mai, pe trei faze.
Faza I – inspectorat – se organizează la nivelul fiecărui inspectorat judeţean/Municipiul Bucureşti, de principiu în luna martie şi constă în selecţionarea personalului, distinct pentru fiecare probă.
Nominalizarea personalului participant se face la propunerea comandanţilor de subunităţi, cu avizul prim-adjunctului şi aprobarea inspectorului şef.
Faza a II-a – zonă
– se organizează pe şapte zone stabilite prin ordin al inspectorului general, de principiu în luna aprilie. Repartizarea inspectoratelor judeţene pe zone este prezentată în anexa nr.1. În faza superioară se califică echipa care a obţinut cel mai mare punctaj, distinct pentru fiecare probă.
La această fază participă, în afara concursului, şi echipele reprezentative ale inspectoratului care organizează faza naţională a concursului.
Faza a III-a -naţională
– se organizează de către Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, cu participarea a opt echipe pentru fiecare probă, din care şapte echipe calificate din faza zonală şi echipele reprezentative ale
inspectoratului organizator. (2) Unitatea în care se organizează faza naţională este, de regulă, inspectoratul a cărui echipă reprezentativă a obţinut locul I la una din probe, în anul anterior, sau alta, nominalizată prin ordin al inspectorului general. Perioada de desfăşurare a fazei finale se stabileşte prin ordin al inspectorului general, de principiu în luna mai.
Toate echipele vor folosi accesorii şi materialele care să îndeplinească aceleaşi caracteristici tehnico-
constructive, puse la dispoziţie de către organizator (inclusiv materialele consumabile).
Știri
A patra ediție a Târgului de joburi organizat de Universitatea din Alba Iulia: Când va avea loc
Când va avea loc a patra ediție a Târgului de joburi organizat de Universitatea din Alba Iulia
Centrul de Informare, Consiliere și Orientare în Carieră al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (CICOC UAB) în parteneriat cu Agenția Județeană de Ocupare a Forței de Muncă Alba și Inspectoratul Teritorial de Muncă Alba va organiza în data de 22 mai Târgul de joburi CARIERA UAB, pentru studenți și absolvenți.
Sunt invitate să participe organizații din toate domeniile, interesate de a oferi studenților și absolvenților UAB locuri de muncă, practică, internship, voluntariat sau stagii de documentare în vederea elaborării lucrărilor de licență sau de disertație.
Succesul primelor trei ediții ale Târgului de joburi organizat la UAB, precum și rata crescută de inserție înregistrată ca urmare a desfășurării lor, determină continuarea organizării acestor tipuri de activități la nivelul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, prin Centrul de Informare, Consiliere și Orientare în Carieră (CICOC-UAB).
Angajatorii care sunt în căutare de viitori angajați și doresc să îi întâlnească pe studenții sau absolvenții UAB aflați în procesul de identificare al unui loc de muncă sau reconversie profesională, pot transmite intenția de participare, împreună cu locurile vacante disponibile și numărul acestora la adresa de email [email protected], până la data de 15 mai, în vederea alocării unui stand.
Acest Târg de joburi este organizat în cadrul Proiectului CNFIS-FDI-2024-F-0466- MĂSURI INTEGRATIVE DE CONSILIERE ÎN CARIERĂ ȘI ARMONIZARE A OFERTEI DUCAȚIONALE CU RIGORILE PIEȚEI MUNCII – CARIERA UAB, finanțat de către Ministerul Educației, prin Fondul de Dezvoltare Instituţională destinat universităţilor de stat – FDI 2022 (Domeniul 7: Corelarea ofertei educaţionale cu cererea pieţei muncii, consilierea și orientarea în carieră), Manager de Proiect: Conf.univ.dr. Larisa Dragolea, Director al Centrului de Informare, Consiliere și Orientare în Carieră.
Centrul vine în sprijinul studenților, absolvenților, elevilor din clasele terminale, prin oferirea de servicii de informare, consiliere și orientare pentru alegerea traseului profesional, servicii de consiliere psihologică și evaluare aptitudinală, consiliere vocațională și educațională, monitorizarea inserției pe piața muncii, sprijin în procesul de identificare a locului de muncă potrivit, în acord cu abilitățile personale și competențele dobândite pe parcursul studiilor.
Știri
Reabilitare moderată a şcolii generale din Tăuţi: Care este stadiul lucrărilor
Care este stadiul lucrărilor de reabilitare moderată a școlii generale din Tăuți
Știri
Parcul Fotovoltaic Alba Iulia, proiect finalizat
Parcul Fotovoltaic Alba Iulia, proiect finalizat
-
Știriacum 2 zile
„Paştele cailor“ există: De unde vine expresia. Tradiții și legende de Paștele Cailor
-
Știriacum 2 zile
Udatul fetelor de Paște, un obicei păstrat din bătrâni: Cum se merge la udat în Ardeal
-
Știriacum 6 zile
Puterile miraculoase ale celor 12 lumânări aprinse în Joia Mare din Săptămâna Patimilor
-
Divertismentacum 7 zile
Luna MAI, o lună a naturii: Superstiţii şi obiceiuri în luna denumită popular și “Florar”
-
Știriacum 7 zile
Chemarea narciselor, în luna mai: În Alba, două poieni cu narcise, cea de pe Vârful Negrilesei, din apropierea comunei Bucium şi cea de la Piatra Cetii de lângă Întregalde
-
Știriacum 2 zile
Săptămâna luminată: Ce nu ai voie să faci în a doua şi a treia zi de Paşte
-
Știriacum 2 zile
Prăgșorul, obicei de Paști vechi de peste 250 de ani, în Țara Moților, la Bistra
-
Știriacum 2 săptămâni
Sâmbăta lui Lazăr: Ce nu ai voie să faci cu o zi înainte de Florii