Rămâi conectat

Administrație

18 februarie, ședință extraordinară la Consiliul Local Alba Iulia: Validarea a doi consilieri și aprobarea bugetului pe anul 2020, pe ordinea de zi

Publicat

în

Consiliul Local al municipiului Alba Iulia se întrunește în şedinţa extraordinară publică în 18 februarie 2020, orele 13, la sediul Direcţiei Programe, sala de ședințe.

PROIECT AL ORDINII DE ZI:

  1. Proiect de hotărâre privind constatarea încetării de drept, prin demisie, a mandatului de consilier local al domnului Piesa Gabriel Codru din cadrul Consiliului local al municipiului Alba Iulia şi a mandatului de viceprimar al Municipiului Alba Iulia
  1. Proiect de hotărâre privind validarea mandatului de consilier local al domnului Buglea Rareş
  2. Proiect de hotărâre privind constatarea încetării de drept, prin demisie, a mandatului domnului consilier local Popescu Emil Antoniu
  3. Proiect de hotărâre privind validarea mandatului de consilier local al doamnei Oneţiu Maria Cornelia
  4. Proiect de hotărâre privind alegerea Viceprimarului municipiului Alba Iulia
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea utilizării sumelor din excedentul bugetului local din anul precedent ca sursă de finanţare a cheltuielilor secţiunii de dezvoltare în anul 2020
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului general de venituri şi cheltuieli al municipiului Alba Iulia pentru anul 2020
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea utilizării sumelor din excedentul anului 2019 al activităţilor instituţiilor publice finanţate integral din venituri proprii (centru bugetare din învăţământ)
  8. Proiect de hotărâre privind execuţia bugetului general de venituri şi cheltuieli pe anul 2019 al Municipiului Alba Iulia
  9. Proiect de hotărâre privind modificarea organigramei şi a statului de funcţii al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, a organigramei şi statului de funcţii al Serviciului public ’’Administrarea patrimoniului local” aflat în subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia, urmare reorganizării, începând cu data de 1 martie 2020
  10. Proiect de hotărâre privind modificarea şi completarea Hotărârii nr. 44/2018 a Consiliului local cu privire la stabilirea salariilor de bază funcţionarilor publici şi personalului contractual din aparatul de specailitate al primarului municipiului Alba Iulia şi din serviciile publice aflate în subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia, astfel cum a fost modificată prin HCL nr. 346/2019 şi HCL nr. 416/2019, începând cu data de 1 martie 2020
  11. Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii nr. 458/27.11.2018 a Consilului local cu privire la predarea către Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administraţiei prin Compania Naţională de Investiţii ”CNI” SA, a amplasamentului şi asigurarea
    condiţiilor în vederea executării obiectivului de investiţii ’’Construire sală de educaţie fizică- proiect tip şcoală gimnazială Avram Iancu Alba Iulia” din Municipiul Alba Iulia, Judeţul Alba
  1. Proiect de hotărâre privind predarea către Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice prin Compania Naţională de Investiţii ”CNI” SA, a amplasamentului şi asigurarea condiţiilor în vederea executării obiectivului de investiţii : Proiect tip – ’’Contruire bază sportivă ŢIPI, localitatea Miceşti, Cartier Miceşti, str. Stadionului, nr. 9, municipiul Alba Iulia, judeţul Alba”
  2. Proiect de hotărâre privind predarea către Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice prin Compania Naţională de Investiţii ”CNI” SA, a amplasamentului şi asigurarea condiţiilor în vederea executării obiectivului de investiţii : Proiect tip – ’’Contruire bază sportivă TIP2, Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 11, municipiul Alba Iulia, judeţul Alba
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea participării Municipiului Alba Iulia în cadrul proiectului ’’Amenajare zonă de agrement şi debarcader pe Râul Mureş în Municipiul Alba Iulia”, cod SMIS 129239
  4. Proiect de hotărâre privind neasumarea responsabilităţilor organizării şi derulării procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor – cadru pentru achiziţia produselor şi a contractelor/acordurilor – cadru pentru achiziţia serviciilor pentru derularea măsurilor educative, aferente programului pentru şcoli al României, pentru perioada 2020-2023
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului „REABILITAREA, MODERNIZAREA ŞI EXTINDEREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC AL MUNICIPIULUI ALBA IULIA – LOCALITĂŢI COMPONENTE: OARDA DE SUS, OARDA DE JOS, PÂCLISA, MICEŞTI ŞI BĂRĂBANŢ”, cod SMIS 126923 şi a cheltuielilor legate de proiect
  6. Proiect de hotărâre privind îndreptarea erorii materiale din cadrul anexei la Hotărârea nr. 381/2018 a Consiliului local, privind aprobarea indicatorilor tehnico- economici pentru obiectivul: ’’Reabilitarea, Modernizarea şi Extinderea sistemului de iluminat public al Municipiului Alba Iulia – Localităţi componente: Oarda de Sus, Oarda de Jos, Pâclisa, Miceşti si Bărăbant”


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Radio Unirea FM și pe ȘTIRI GOOGLE


Administrație

Start pentru modernizarea iluminatului public în comuna Stremț

Publicat

în

În comuna Stremț, start pentru modernizarea iluminatului public

Au început lucrările aferente proiectului „Modernizarea sistemului de iluminat public in comuna Stremț”, proiect prin care a fost obținută de la Fondul de Mediu suma de 999.936, 52 lei finanțare nerambursabilă.
Anunțul a fost făcut de primarul Traian Ștefan Popa.
Prin acest proiect se va moderniza iluminatul public pe tronsonul drumului Stremț – Geoagiu de Sus – Valea Mănăstirii.
„Totodată suntem în curs de obținere a unei noi finanțări, tot prin Fondul de Mediu, de aceeași valoare, prin care se va moderniza iluminatul public pe străzile din comuna Stremț”, a precizat edilul.

 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Radio Unirea FM și pe ȘTIRI GOOGLE


Citește mai mult

Administrație

Relocare în subteran a cablurilor pe încă șase străzi din Blaj

Publicat

în

Pe încă șase străzi din Blaj, relocare subterană a cablurilor

Proiectul de relocare în subteran a cablurilor de energie electrică și comunicații (internet, tv și telefonie) va continua pe alte șase străzi din municipiul Blaj: Clujului, Simion Bărnuțiu, Tudor Vladimirescu 1 și 2, Episcop Ioan Lemeny și Mitropolit Andrei Șaguna.
Prima stradă care va beneficia de relocarea în subteran a cablurilor este strada Clujului, lucrările urmând să înceapă în următoarele trei luni. Celelalte cinci străzi vor fi finalizate până la mijlocul anului 2025. Pe lângă relocarea cablurilor în subteran, vor fi montați stâlpi noi de iluminat, iar iluminatul public se va face pe LED.
„„Îngroparea” cablurilor este o necesitate pe care Blajul și-a asumat-o ca deziderat urban, în urmă cu șase ani. Procesul a fost accelerat în ultimii 4 ani, când am reușit să relocăm în subteran 57,8 kilometri de cabluri, în total având peste 70 de kilometri de cabluri de energie electrică și comunicații relocate în subteran.
Această investiție majoră, care duce Blajul și mai aproape de standardele europene, nu ar fi fost posibilă fără excelenta colaborare dintre administrația blăjeană și compania Distribuție Energie Electrică România (DEER) – Sucursala Alba și îi mulțumesc directorului Marius Ceteraș pentru sprijin!”, a transmis primarul Gheorghe Valentin Rotar.

 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Radio Unirea FM și pe ȘTIRI GOOGLE


Citește mai mult

Administrație

1.500 de chiparoși pe străzile municipiului Blaj

Publicat

în

Blaj: 1.500 de chiparoși pe străzile municipiului

S-a început, prin intermediul Serviciului Public de Gospodărie Comunală, plantarea de chiparoși pe străzile municipiului Blaj.
În prezent, se completează locurile existente și se fac noi plantări în zona blocurilor de pe strada Gheorghe Barițiu, pe strada Tudor Vladimirescu 1 și la intrarea dinspre Sâncel. În total, vor fi 1.500 de chiparoși.
Potrivit reprezentanților administrației locale, pe lângă aspectul estetic deosebit, prin proprietățile sale, acest arbore ornamental asigură o mai bună calitate a aerului din Blaj.
În context primarul Blajului, Gheorghe Valentin Rotar, a evidențiat rolul deosebit pe care Serviciul Public de Gospodărie Comunală, condus de Claudiu Păcurar, îl are în administrarea Blajului, fiind un vector important în dezvoltarea comunității, prin lucrările pe care le execută: întreținerea și extinderea spațiilor verzi, administrarea iluminatului public, reparații trotuare și clădiri, măturatul străzilor, servicii de deszăpezire și desinsecție, etc.
„Sunt servicii pe care nu le-am externalizat și care, datorită activității Serviciului Public de Gospodărie Comunală, degrevează bugetul local al Blajului de cheltuieli suplimentare în valoare de aproximativ un milion de euro pe an!”, a subliniat edilul din Blaj.

 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Radio Unirea FM și pe ȘTIRI GOOGLE


Citește mai mult

Știri

Politică

Administrație

Știri din Alba

Educație și Cultură

Eveniment

Sănătate

Social Economic

Divertisment

Stiri din alte ziare

  • Alba Iulia
  • Abrud
  • Aiud
  • Blaj
  • Campeni
  • Cugir
  • Sebes
  • Ocna Mures
  • Teius
  • Zlatna

Articole Similare

radiounireafm, radio alba iulia, radio alba