Știri
Românii, lideri europeni în ceea ce privește urmărirea pe social media a paginilor de știri din sport: Ce fac când se uită la TV
Unu din doi suporteri români postează pe social media, în timpul vizionării meciurilor de fotbal televizate, relevă un studiu MasterCard, care și-a propus să contureze tendințele de comportament ale suporterilor sportului-rege la nivel european, inclusiv în România, potrivit unui comunicat remis presei.
Conform cercetării efectuate, românii sunt lideri europeni în ceea ce privește urmărirea pe social media a paginilor de știri cu conținut sportiv. De asemenea, 73% dintre suporterii români și-ar dori să beneficieze de Wi-Fi pe stadioane, în timp ce 81% dintre microbiștii români cred că fotbaliștii ar trebui să fie prezenți în social media.
Studiul menționează că Lionel Messi și Barcelona sunt jucătorul, respectiv echipa cel mai des menționate de suporterii români, de la înființarea Ligii Campionilor.
În ceea ce privește ”cei mai vocali” fani în social media, aceștia sunt britanicii, urmați îndeaproape de francezi și spanioli, ibericii fiind și cei mai activi suporteri pe social media, atunci când urmăresc meciurile Ligii Campionilor.
”Barcelona este echipa cel mai des menționată de suporterii români în istoria Ligii Campionilor, pe toate canalele de social media. Rivalii londonezi, Chelsea și Arsenal, completează topul celor trei, devansând-o pe Real Madrid, una dintre finalistele acestei ediții a finalei Ligii. Steaua București s-a clasat pe a 10-a poziție în acest clasament, depășind mai multe cluburi, inclusiv cealaltă finalistă a ediției din acest an — Atletico Madrid.
Citește și Doar tinerii de până la 24 de ani mai fac sport în România!
Totodată, sfertul de finală dintre Barcelona și Arsenal, disputat în ediția de anul trecut a Ligii Campionilor și câștigat de spanioli cu 5-1 după ambele tururi, este cel mai frecvent menționat în conversațiile purtate de suporterii români pe canalele de social media.
Facebook (63%) este cel mai popular canal de social media printre suporterii fotbalului, mai ales în rândul celor cu vârste între 45 și 54 ani. Italia este lider la acest capitol, cu 81% dintre microbiști preferând această platformă de socializare, urmată de România (78%) și Portugalia (77%).
Studiul Social Fanalytics derulat de MasterCard a subliniat importanța utilizării internetului, 69% dintre suporteri afirmând că și-ar dori să beneficieze de conexiuni Wi-Fi pe stadioane. Italia și Portugalia s-au evidențiat, cu 79%, respectiv 70% dintre microbiști dorindu-și să aibă acces la Wi-Fi pe stadioane — spre deosebire de Germania, unde doar 39% dintre suporteri par a fi interesați de această posibilitate.
Studiul a relevat, de asemenea, tonul conversațiilor purtate de microbiști pe canalele de social media. Suporterii din Ucraina sunt printre cei mai optimiști din Europa, pe fondul rezultatelor peste așteptări obținute în sezoanele din 2014/2015 și 2015/2016 ale Ligii Campionilor, când a reușit depășirea fazei grupelor. La polul opus, fanii turci sunt printre cei mai critici la adresa echipelor proprii, urmați îndeaproape de britanici.
Studiul Social Fanalytics a fost derulat pentru MasterCard de către Mortar, la nivelul a 5.000 respondenți din 16 țări europene: Anglia, Germania, Spania, Franța, Olanda, Italia, Turcia, Rusia, Suedia, Portugalia, Grecia, Ucraina, România, Israel, Cehia și Polonia.
Sursa:realitatea.net
Știri
A patra ediție a Târgului de joburi organizat de Universitatea din Alba Iulia: Când va avea loc
Când va avea loc a patra ediție a Târgului de joburi organizat de Universitatea din Alba Iulia
Centrul de Informare, Consiliere și Orientare în Carieră al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (CICOC UAB) în parteneriat cu Agenția Județeană de Ocupare a Forței de Muncă Alba și Inspectoratul Teritorial de Muncă Alba va organiza în data de 22 mai Târgul de joburi CARIERA UAB, pentru studenți și absolvenți.
Sunt invitate să participe organizații din toate domeniile, interesate de a oferi studenților și absolvenților UAB locuri de muncă, practică, internship, voluntariat sau stagii de documentare în vederea elaborării lucrărilor de licență sau de disertație.
Succesul primelor trei ediții ale Târgului de joburi organizat la UAB, precum și rata crescută de inserție înregistrată ca urmare a desfășurării lor, determină continuarea organizării acestor tipuri de activități la nivelul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, prin Centrul de Informare, Consiliere și Orientare în Carieră (CICOC-UAB).
Angajatorii care sunt în căutare de viitori angajați și doresc să îi întâlnească pe studenții sau absolvenții UAB aflați în procesul de identificare al unui loc de muncă sau reconversie profesională, pot transmite intenția de participare, împreună cu locurile vacante disponibile și numărul acestora la adresa de email [email protected], până la data de 15 mai, în vederea alocării unui stand.
Acest Târg de joburi este organizat în cadrul Proiectului CNFIS-FDI-2024-F-0466- MĂSURI INTEGRATIVE DE CONSILIERE ÎN CARIERĂ ȘI ARMONIZARE A OFERTEI DUCAȚIONALE CU RIGORILE PIEȚEI MUNCII – CARIERA UAB, finanțat de către Ministerul Educației, prin Fondul de Dezvoltare Instituţională destinat universităţilor de stat – FDI 2022 (Domeniul 7: Corelarea ofertei educaţionale cu cererea pieţei muncii, consilierea și orientarea în carieră), Manager de Proiect: Conf.univ.dr. Larisa Dragolea, Director al Centrului de Informare, Consiliere și Orientare în Carieră.
Centrul vine în sprijinul studenților, absolvenților, elevilor din clasele terminale, prin oferirea de servicii de informare, consiliere și orientare pentru alegerea traseului profesional, servicii de consiliere psihologică și evaluare aptitudinală, consiliere vocațională și educațională, monitorizarea inserției pe piața muncii, sprijin în procesul de identificare a locului de muncă potrivit, în acord cu abilitățile personale și competențele dobândite pe parcursul studiilor.
Știri
Reabilitare moderată a şcolii generale din Tăuţi: Care este stadiul lucrărilor
Care este stadiul lucrărilor de reabilitare moderată a școlii generale din Tăuți
Știri
Parcul Fotovoltaic Alba Iulia, proiect finalizat
Parcul Fotovoltaic Alba Iulia, proiect finalizat
-
Știriacum 2 zile
„Paştele cailor“ există: De unde vine expresia. Tradiții și legende de Paștele Cailor
-
Știriacum 2 zile
Udatul fetelor de Paște, un obicei păstrat din bătrâni: Cum se merge la udat în Ardeal
-
Știriacum 6 zile
Puterile miraculoase ale celor 12 lumânări aprinse în Joia Mare din Săptămâna Patimilor
-
Divertismentacum 7 zile
Luna MAI, o lună a naturii: Superstiţii şi obiceiuri în luna denumită popular și “Florar”
-
Știriacum 7 zile
Chemarea narciselor, în luna mai: În Alba, două poieni cu narcise, cea de pe Vârful Negrilesei, din apropierea comunei Bucium şi cea de la Piatra Cetii de lângă Întregalde
-
Știriacum 2 zile
Săptămâna luminată: Ce nu ai voie să faci în a doua şi a treia zi de Paşte
-
Știriacum 2 zile
Prăgșorul, obicei de Paști vechi de peste 250 de ani, în Țara Moților, la Bistra
-
Știriacum 2 săptămâni
Sâmbăta lui Lazăr: Ce nu ai voie să faci cu o zi înainte de Florii