Compania Jidvei a anunțat că anul 2017 a însemnat vânzări cu 13% mai mari față de anul anterior și peste 14 milioane de sticle vândute

Adăugat la Știri

Compania Jidvei a anunţat că anul 2017 a însemnat vânzări cu 13% mai mari față de anul anterior și peste 14 milioane de sticle vândute.

Oficialii companiei Jidvei au precizat că segmentul premium şi superpremium, cu gamele Mysterium şi Owner’s Choice (vinurile Ana şi Maria), au avut cea mai mare creştere, respectiv cu 30% faţă de anul anterior. În ceea ce priveşte vinul bag-in-box, Jidvei a vândut, în anul 2017, peste 1 milion de litri. „Aceste creşteri au fost posibile datorită progresului constant şi semnificativ în îmbunătăţirea calităţii produselor noastre, acesta fiind de altfel principalul obiectiv al grupului nostru de firme. Mai mult, preocuparea pentru diversificare şi inovare ne-au făcut ca, în anul 2017, să adăugam în portofoliu două produse noi: vinul roze din Gama Tradiţional şi vinul roze Mysterium Magnum. În prezent, portofoliul de produse cuprinde, pe lângă vinurile liniştite, vinuri spumante, vinars şi must, Jidvei fiind producătorul cu cea mai diversificată gamă de produse din România”, a declarat Cristian Șaitariu, director General Jidvei.

Citește și „Un vin bun pe masa de Crăciun”, inițiativa Jidvei de promovare a preparatelor și vinurilor românești

Anul trecut, recoltarea s-a desfăşurat în perioada 5 septembrie – 9 octombrie, fiind implicaţi 1.100 de oameni pentru culesul manual şi 13 combine pentru culesul mecanizat. În total, din podgoria Târnave, ce se întinde pe o suprafaţă de peste 2.500 ha de viţă-de-vie, s-au recoltat peste 22 milioane kg de struguri. Din această producţie de struguri se estimează obţinerea a aproximativ 17 milioane de litri de vin.

Sursa:capital.ro

Simona Lodroman

redactor șef Radio Unirea FM
Mobil: 0733.948.174
email: slodroman@yahoo.com

Comentarii