Ce poți face înainte de culcare pentru o nouă zi mai sănătoasă

Adăugat la Știri

somnDaca vrei sa te bucuri de o noua zi, mai sanatoasa, trebuie sa te pregatesti cu o seara inainte. Tot ce trebuie sa faci este sa urmezi aceste sfaturi.

Foloseste un gel de curatare pentru fata.

Simpla demachiere, obligatorie de altfel, nu este suficienta pentru a indeparta toate bacteriile care se depun pe pielea ta dupa o intrega zi. Daca vrei sa eviti iritatii ale pielii sau aparitia unor imperfectiuni, trebuie sa folosesti mereu un gel de curatare. Atentie insa, alege o formula usoara si alege exfolierea doar o data, maximum de doua ori pe saptamana daca nu vrei sa iriti pielea.

Hidrateaza-te

Un alt pas pentru o piele mai frumoasa si pentru un organism mai sanatos este sa bei cat mai multe lichide. Apa ajuta la eliminarea toxinelor care se depun in urma unei alimentatii nesanatoase sau a poluarii. Practic hidratarea poate fi o forma de detoxifiere, mult mai ieftina si mai eficienta atat pentru frumusetea pielii, cat si pentru intregul organism.

Incearca streching-ul

Streching-ul este o metoda foarte buna de relaxare, mai ales pentru muschi. Daca iti petreci toata ziua la birou, trebuie sa ai mai multa grija de spatele si gatul tau. Streching-ul ajuta la indreptarea posturii si, in plus, ajuta ca oxigenul sa patrunda mai bine in tot organismul. Inainte de culcare rezerva-ti 10 minute pentru streching.

Pregateste-ti mancarea pentru a doua zi

Un lucru foarte bun pe care il poti face seara este sa iti pregatesti mancarea pentru a doua zi, deoarece in felul acesta nu vei fi tentata sa comanzi fast food sau alte preparate mai putin sanatoase. Incearca sa fii organizata si cand vine vorba de alimentatie si fa-ti un plan saptamanal. Pregateste-ti de seara fructele pentru smoothie si legumele pentru salata si, in felul acesta, a doua zi iti va fi mult mai usor sa iti prepari un mic dejun sau o gustare sanatoasa si delicioasa.

Fa o baie cu spuma

Ai nevoie de relaxare, asa ca fa-ti un obicei din a te rasfata cu o baie cu spuma cel putin o data pe saptamana. In plus, aceasta este foarte buna si pentru organismul tau, deoarece apa calda relaxeaza muschii si poate ajuta la o mai buna respiratie. Totodata, aceasta ajuta in cazul migrenelor sau in cazul in care nu reusesti niciodata sa adormi imediat.

Sursa: elle.ro

Emilia Hîrceagă

redactor știri Radio Unirea FM
e-mail: redactie@radiounirea.ro

Comentarii